czwartek, 8 grudnia 2016

Szydełkowe gwiazdeczki

Nadal bawię się w Cykliczne Szydełko na blogu DIY.
Tym razem Majalena zaproponowała do udziergania gwiazdki.
Wzór bardzo prosty.
Gwiazdeczki szybko się robiły.
Zrobiłam w kilku rozmiarach, z różnych włóczek i różnymi szydełkami.

Oto największe z nich z akrylowej włóczki z dodatkową połyskującą nitką.
 Szydełko 3 mm


Kordonek Maxi - szydełko 1,5


Kordonek Muza 20 - szydełko 1,0


A tutaj wszystkie razem dla porównania:)
Małe usztywniałam na wodę z cukrem, 
a duże tylko spryskałam wodą i nadałam kształt.

 


Zbliżenie na szydełka :)




Moje gwiazdki posyłam do:



A oto wzór z którego tworzyłam moje gwiazdki



Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)

23 komentarze:

  1. Cudne delikatne gwiazdeczki! :)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  2. WSPANIAŁE!!! ależ ja Ci ich zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Ci wyszły te gwiazdeczki:-) Ciekawe co z nimi zrobisz:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze gwiazdeczki, a jaka radocha ubrać w własnoręcznie stworzone choinkę! Też jestem w trakcie tworzenia;)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. One są śliczne. :D To zróżnicowanie wielkości daje fajny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile gwiazdeczek !!! Ślicznie CI wychodzą Kochana :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Tino! Cudowne gwiazdeczki, Najbardziej podobają mi się te największe ,pięknie się prezentują - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. super gwiazdki:) Pozdrawiam z Kuźni Upominków i zapraszam do mnie:)

    Grodzia

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczne a te malusieńkie jakie słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze gwiazdeczki, istne śnieżynki.
    Buziaczki, Tinko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne maleństwa! Dziękuje za udział w zabawie Cyklicznego Szydełka.
    Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne gwiazdeczki. Umiem szydełkować tylko nie rozumiem tych wzorów, chyba najwyższy czas się douczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te tycie podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...