czwartek, 1 grudnia 2016

Embossing na gorąco

Dawno nie brałam udziału we wspólne decu u Reni i Justynki.
Tym razem temat w miarę mi znany, 
bo używam czasami pudru do embossingu przy moich kartkach.
Najpierw pokażę moje pudełko decu. 
Niestety nie bardzo na nim widać wzorki, 
więc dorobiłam jeszcze tagi z tym samym wzorem, 
tylko ze złotym pudrem abym były lepiej widoczne.


tutaj wzorek  po odwodzie


tutaj na wierzchu pudełka w "dwóch rogach"




Na tagach dodatkowo dorobiłam gwiazdkę i okrągły kwiatuszek





Moje embossowane prace posyłam na wspólną zabawę do Reni i Justynki





Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)





27 komentarzy:

  1. Prześliczne to pudełko - serduszko!

    OdpowiedzUsuń
  2. No i fajnie :-) Pudełko takie stare, ale jeszcze świecące embossingiem - bardzo fajne połączenie. A tagi, to już wszystko jasne i po prostu kawa na ławę, piękne, świecące i bardzo świąteczne. Bardzo mi się Twoje prace podobają i cieszę się, że do nas znowu dołączyłaś :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczne pudełeczko, wielkie wow, zawieszki urocze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pudełeczko! Co do embossingu to własnie brakuje mi złota i srebra- mam tylko miedź:-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pudełeczko, a na tagach cudnie dokładnie wszystko widać nic sie nie rozmazało💐

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne pudełeczko. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Tino! Cudowne pudełeczko, Ten Aniołek dodaje mu uroku, Zawieszki również są Urocze - pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne pudełeczko :)
    Embossingowe tagi - super wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  9. jakoś nigdy nie miałam okazji zmierzyć się z embosingiem ... i chyba zaczynam żałowac ;) efekty są ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne jest to pudełeczko, a tagi wspaniale ozdobią prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pudełeczko piękne, tagi prześliczne oddają świąteczny klimat

    OdpowiedzUsuń
  12. Pudełko jest ekstra :**
    Pozdrowienia dla Wszystkich ode mnie :**

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne to pudełeczko, piękne. A tagi super wyszły. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tinuś, to pudełeczko jest super!
    Ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pudełko jest cudne, ale tagi to dopiero zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne, klimatyczne prace!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne jest to pudełeczko!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniale emosowałaś pudełko- nie daleko do embosingu. Serdecznie pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyszło rewelacyjnie ! STrasznie kręci mnie ta technika :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakochałam się w tym pudełeczku!:) Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  21. pudełeczko jest genialne!!!
    tagi zreszta też i bardzo wyraźnie widać na nich wzorek, chyba jednak muszę przycisnąć Mikołaja i nagrzewnica musi być;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne to serducho a tagi wyszły rewelacyjnie!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...