środa, 23 listopada 2016

Szydełkowa zakładka - szczurek

I już mija kolejne dwa tygodnie od podania tematu 
Tematem jest zakładka do książki - szczur.
Wzór po polsku rozpisała i przerobiła Majalena,
a tutaj jest oryginał po angielsku.
U mnie powstały dwa szczury bliźniaki dwujajowe. 
Jeden chudy i długi, drugi gruby i krótszy 😊
Za to u każdego lewa źrenica wypada z oka ☺
Nie wiem, jak to się stało, hihih, ale sprawdzałam wszystko i trzymają się.
Szczurki są fantastyczne, bardzo przyjemnie się je dzierga.
Polecam każdemu:)





Zakładki posyłam na wyzwanie 


Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)



22 komentarze:

  1. Rewelacja :) Szczurek zakładkowy :) Bomba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetne Chłopaki 😙 a imiona jakieś mają? He he he bo jak chudy i długi, i mały i gruby to chyba Flip i Flap 😉 mój poziom zaawansowania szydełkowego niestety nie nadaje się na zrobienie takiego cudnego zwierzaczka. A szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne! Sprawdziłam wzór, może uda mi się zrobić. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne szczurki :) Te wypadające źrenice to prawdziwa anomalia zoologiczna :)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co ja widzę? Toż to wypisz - wymaluj krewni mojego Aleksandra:)
    Buziaczki, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tym wypadającym oczkiem im do twarzy. Świetne zakładki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zakładki, super pomysł. Dziękuję Ci za wizytę na moim blogu i miły komentarz, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w nich od pierwszego spojrzenia- cudowne i przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorki za usunięty komentarz:)
      Cudowne szczurki! Jakie urocze różowe noski i łapki. Jak u żywego szczurka:)
      To fajny pomysł na prezent dla mojej siostry...wyszła za mąż za Szurka:)

      Usuń
  10. Tino! Bardzo ładne szczurki - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Te zakłądki na prawdę wymiatają :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. To kolejne rozpłaszczone zwierzątko jakie widzę, ale za każdym razem wywołuje uśmiech. Świetny patent na zakładkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. szczurek jest świetny!
    ____________________________
    Pozdrawiam serdecznie!
    http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale są super :) tak wesołe i pozytywne... kiedyś nawet sama podobnego miałam :p

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne są te szczurki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne! Rewelacja. No w koncy to bluzniaki wiec ta źrenica ich łączy.. ;)
    Dziękuję za udział w Cyklicznym Szydełku.
    Pozdrawiam, DT MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna zakładka , też chcę takiego szczurka , aby zamieszkał w mojej książce :**

    OdpowiedzUsuń
  18. Przecudne! Jak widzę coś takiego, to zaczynam się zastanawiać, czy nie nauczyć się szydełkować ;D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...