środa, 30 listopada 2016

Sznurkowe bombki

Kolejny miesiąc zabawy u Danusi w cykliczne kolorki.
W tym miesiącu rządzą "dębowiaczki"
Mogą być prace z żołędzi, których akurat wokół mnie tyle co kot napłakał.
A mogą być też prace w takich kolorach:
beżowych, jasnych brązowych, kawa z mlekiem itp.
Zanim pokaże moje prace, najpierw banerek do zabawy.


A tutaj już moje bombki, no bo już święta tuż, tuż :)
Kule styropianowe owinięte sznurkiem jutowym.
Dodatkowo ozdobione koronkową tasiemką, olchowymi szyszkami,
kokardką, no i nie mogło zabraknąć złota.
U mnie to kuleczki i liść paproci.




Brązy lubuję, sporo mam ubrań w różnych odcieniach.
Trochę przedmiotów w domu :)


A takiego "dębowiaczka" znalazłam przy jednej z dzikich plaż w Portugalii.
Nawet nie wiedziałam, że takowe istnieją, ale od czego mamy wujka google.
To po prostu dąb skalny. 
Liście ma bardzo podobne do ostrokrzewu.





A wieczorem jeszcze post do Ani z karteczkami.

Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)






29 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie bombki sznurkiem owijane. Twoje śliczne są.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne i oryginalne bombki , dzięki zdobieniom są jedyne w swoim rodzaju :):0

    OdpowiedzUsuń
  3. Tinko, rewelacyjne te bombki. Dąb skalny faktycznie wygląda jak ostrokrzew pokryty żołędziami.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są, bardzo klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bombki świetne, a dąb skalny zadziwiający - myślałam, że to ostrokrzew... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne bombeczki i cudnie zebrane dodatki .

    OdpowiedzUsuń
  7. Super eco- bombki. Uwielbiam, też robiłam -3 lata pod rząd ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym poczynić takie bombki , ale czasu brak , Twoje są rewelacyjne.. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Super bombki. :-D Będą świetnie się prezentować na choince.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bombki świetne! A dąb skalny i dla mnie jest nowością:) Cudna roślina!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Tino bombki sama natura. Lubię takie sznurek i zdąża się w moich pracach,ale bombki jeszcze nie robiłam super pomysł. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. dębowe! Pięknie ci wyszły1 Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super bombki ! Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Tino! Bombki są bardzo Ładne, Eleganckie i do tego Pomysłowe, A ten sznurek jak ładnie równo owinięty - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne bombki, jak perfekcyjnie owinięte.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne bombeczki! Fajny pomysł i ślicznie przyozdobione :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Idealnie Kochana poradziłaś sobie z wyzwaniem, bombeczki są śliczne, lubię sznureczki z juty :) Buziaczki Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne 😍 ja czekam na moje bombkowe bazy 😁

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie sznurkowe. W ubiegłym roku zrobiłam, ale tylko jedną, w tym roku muszę zrobić więcej. Twoje super się prezentują, śliczne. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajniutkie te twoje bombki - serdeczności ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł na jutowe bombki:)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczne bombki. Takie naturale, bardzo efektowne.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bombki ze sznurkiem sa fantastyczne,uwielbiam takie naturalne ozdoby .
    No proszę jakie śliczne dęby rosną poza granicami kraju,faktycznie liście podobne do ostrokrzewu ,
    Dziękuję kochana za udział w zabawie ,buziaki :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...