sobota, 15 października 2016

Projekt na druty - truskawka

Na początku bardzo gorąco pragnę podziękować za odwiedziny 
Jest szczęśliwa, że podobały się wam jej prace:)
Po powrocie, ze szkoły dopytywała się czy ktokolwiek skomentował.
Aż do wieczora czekała na nowe wpisy.
Natalka dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)

*********************
A teraz o mojej dzisiejszej pracy.
Oj dawno nie robiłam na drutach, a na pończoszniczych tym bardziej.
Ale musiałam spróbować. Pomimo pewnych niedogodności, powstały dwie truskawki.
Moje druty to były szydełka i druty pomocnicze. Każdy z innej paki:)
Rozmiary wszelakie, no i truskawki wyszły takie same, czyli różnorakie.
Najgorzej miałam na zakrętach ciężko mi było ściągać nitkę, więc są spore prześwity.
Poza tym moja włóczka nadawała się raczej na druty "2" max.
No ale, do zabawy z księżniczką będą.
Specjalnie nawet nie odcinałam nitki, żeby mogła sobie lepiej złapać.
 Ciągle powiększam swój warzywniak, dzięki projektom na blogu DIY.
Truskawki szydełkowe powstały wg tego projektu.




Tutaj nawet pokusiłam się o zrobienie ażurowego listka wg tego projektu


A tak wyglądały moje narzędzia pracy:)


Tutaj dla porównania z truskawkami robionymi szydełkiem też wg projektu na blogu DIY.
Te na drutach to są kolosy, w porównaniu do tych szydełkowych. 



Moje truskawki posyłam na zabawę Mój projekt na druty - truskawka na blogu DIY



Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)

28 komentarzy:

  1. Warzywniak powiększony o super truskaweczki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tino! Bardzo podobają mi się te truskaweczki,Są Cudowne - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. To się nazywa zaradność w obliczu braku narzędzi! Dzięki temu kombinowaniu truskawki mają tym więcej uroku. :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ech, poczułam zapach lata;) Śliczne!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Truskaweczki super!
    Podziwiam za kreatywność w doborze narzędzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Truskaweczki wyszły Ci super i bardzo naturalnie, bo dwóch takich samych na pewno nie znajdziemy do schrupania :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniam, mniam.
    Powiało latem...
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takimi truskawkami można oczy cieszyć przez cały rok - są urocze!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj chyba coś przegapiłam ale już nadrobiłam. Prace córci są prześliczne, rośnie z niej mała artystka:) Niech tworzy jak najwięcej by rozwijać swoje umiejętności i niech nigdy się nie poddaje nawet jeśli jej coś nie wyjdzie.
    Tino Twoje truskaweczki wyglądają jak żywe.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Truskaweczki cudne! Pysznie wyglądają:):) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super Ci wyszly :) Listek tez ladny :) A dzieciatko to masz zdolne :) Zaparszam do kolejnych edycji Mojego projektu na druty

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie pyszne te truskaweczki :-) Zerknęłam na prace Twojej córki - konkurencja Ci rośnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham truskawki, a Twoje są urocze ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW!!! Ale cudne truskawy! Aż mi ślinka pociekła. śuper. Dziękuje za udział w DIY - MÓJ PROJEKT NA DRUTY. Pozdrzwiam ciepkutko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej ale piękności !!! Az dech zapiera ! Gratuluję i pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam truskawki, a Ty wykonałaś ich cudną kopię. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo smakowita inspiracja. Oj zjadłoby się takich truskaweczek :) Bardzo fajne wykonanie i estetyczne wykończenie. Wszystko super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocze truskaweczki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Smakowite truskawki, świetnie wykonane - ażurowe listki to już w ogóle wyższa szkoła, pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Tinka! No błagam cie! Październik jest!
    Ja do czerwca musze czekac na takie łakocie!
    ;-D

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie i pomysłowo! Truskawki ja kiedyś szyłam, wyszły ogromne mutanty. Ale cóż, to był rodzaj sztuki:)

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne i takie małe wspomnienie lata...:)

    OdpowiedzUsuń
  23. wow, są obłędne!! cudowne, czaderskie, swoją drogą szkoda, że sezon truskawkowy już minął ;( buuu ja chcę lato <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Słodkie :) Jaka Ty sprytna jesteś - ja bym pewnie poszła druty kupić ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...