czwartek, 5 maja 2016

Broszka

Zapewne nie tylko ja tak mam,
 że coś się zrobi, a potem leży niedokończone.
Tak było z tym kwiatkiem, leżał i czekał, 
aż zrobię z niego broszkę.
Ma to być dodatek do jeszcze niedokończonej chusty.
Pozostało mi tylko zrobić oblamówkę.
Broszka już jest, a chusty jeszcze nie ma :)
Do jej zrobienia wykorzystałam włóczkę pozostałą z  robienia chusty.
Ale od czegoś trzeba zacząć dokańczanie:)
Ech za dużo tego dokańczania, 
więc kończę ten post zdjęciami owej broszki :)
Na środku doszyłam koralik.




Broszkę posyłam na wyzwanie do scrap-scinki


Nie wiem jak to się stało, ale link jeszcze działa:)

Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)

4 komentarze:

  1. Śliczna broszka, bardzo ciekawie wykonana. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękna! Już nie mogę się doczekać zdjęć całej chusty:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna jest, wygląda zjawiskowo

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś pewna, że to nie ośmiornica? O_0

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...