czwartek, 14 kwietnia 2016

Z bratkami

Kolejna karteczka na zaś.
Z własnoręcznie robionymi bratkami.
Wykonana z resztek w kolorach wyzwania w scrap-ścinkach.
Wykorzystałam w części papiery Altair-Art.
Zrobiłam też wzorek wykorzystując maskę,
 ale gesso to chyba zły pomysł, bo się rozmyło.
Całość spryskałam lawendową  mgiełką.





Bratki wycinałam ręcznie, 
środki pomalowałam fioletowym tuszem.


Scinkowa kratka




Duży ścinek po wyciętej ramce



Kartka wędruje na wyzwanie do:






Wybrałam linię ukośną: min. 3 kwiatki, papier AltairArt, min. 3 kolory

Wykorzystałam papiery:  Lemon Tree oraz Parisienne Moonlight




Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)

13 komentarzy:

  1. Śliczna i bardzo pomysłowa :).

    Bratki super :).

    OdpowiedzUsuń
  2. super, widzę też sie pokusiłaś na ścinkowe wyzwanie, prawda, ze całkiem fajowa paleta, super kartka, powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka;) Wcześniej nie lubiłam koloru fioletowego ale karteczko w tym kolorze są super! No niestety obce mi są określenia tego, czego użyłaś do zrobienia karteczki, bo ja jestem taka przypadkowa ,,karteczkowa";) Pozdrawiam Cię cieplutko i życzę miłego weekendu;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczne te bratki... Dziękuję za udział w scrap-ścinkowym wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna kartka , a niebieski kolor uwielbiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za wspólna zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  7. cudna kartka :) Dziękuję za udział w zabawie na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Brawo za kwiatki!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczne kwiatuszki ! Dziękuję za wspólna zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawa kartka :) Śliczne kwiatki :) Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu - DT Skarbnica Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne kolory i kwiaty :)
    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu Urodzinowe Bingo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa kartka z świetnymi kwiatkami :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...