niedziela, 23 marca 2014

Kartka wielkanocna

Witam,
tak mi się spodobały wyzwania, że stworzyłam kolejną kartkę.

Jest to kartka- lift o tematyce wielkanocnej w zieleni i żółci z przeszyciami i podarciami.
Wzorzysty papier pochodzi z Papermanii - Capsule Collection - Verde Paper Pack,
a jajeczka to gotowe naklejki - nie pamiętam skąd :)














Wybrałam kartkę Srebrnolistki



Należało "poskakać" po blogach i zebrać informacje do stworzenia kartki.
Na każdym z 8 blogów była inna wytyczna:)
A oto lista:  stempel (u mnie za sklepu art-Pasje), 
kolor zielony,
kwiatek -kilka tworczosc własna, częsc z odzysku,
perełki - u mnie szt. 3,
listek- jest ich kilka,
kolor żółty,
motylek -  u mnie topper od Anita's
i sznurek - u mnie jako kokardka :)



Dziękuję za odwiedziny i komentarze. 

5 komentarzy:

  1. I w końcu moje kolory :-) prześliczna sis i ten motyś ;-) wiosenno mi...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo elegancka!
    Pozdrawiam DT SZMEKa

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i taka wiosenna :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu ekspresowym u SZMEKa

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka,dziękujemy za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...